1 april 2010

Suck

Såg en liten stund på TV i går och naturligtvis var det ett program om människor som köper bostäder i soliga länder och självklart var det om Grekland Åååå, jag blir så sjuk av längtan. Hur i hela friden ska jag kunna vänta i flera år med att flytta?
Känner mig som en Duracell kanin när jag rensar i hemmet inför loppisen. Normalt sett tycker jag att det är sjukt tråkigt (och det är förmodligen en underdrift) att städa och plocka, men nu när det gäller Grekland så blir jag nästan irriterad över att jag inte kan sälja mer saker. Vissa saker måste vi trots allt ha kvart så länge vi bor i Sverige.
Jag känner mig lite som ett barn som väntar på julafton… fast jag får vänta några dagar längre…
Suck!

(Har kompletterat sidan med adresser till Svenska skolor i Grekland.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar